5 Ağustos 2010 Perşembe

Karın Yağlarını Nasıl Eritirim

Karın Yağlarını Nasıl Eritirim



Karın ve göbek bölgenizde düzensiz beslenmeye dayanan yahut doğum sonrası yağlanma ve sarkmalarmı var. Sağlıklı göbek ve karın yağları eritme uygulaması yaparak bunlardan kurtulabilir.

Karnımdaki yağlar beni rahatsız ediyor göbegimden hareket edemiyorum söylemlerinden kurtularak atletik bir vucuda sahip olabilirsiniz.

Göbekte biriken fazla kilolar insanın canını fazlasıyla sıkıyor. göbekli olmak özellikle kadınlar için büyük dert. Peki yok mu bu göbek yağlarının çaresi işte karşınızda göbekteki yağlardan nasıl kurtuluruz sorusuna cevaplar.

Bünyeye giren yağ miktarı azaldıkça, vücut bir tür alarma geçerek, alınan yağı depolamaya çalışır. Bu nedenle gün içinde her 2-3 saatte bir, bir şeyler yenilmesi öneriliyor. Bu, vücuttaki yağı yakmaya yardımcı olur.

Yukarıda belirtilenlerin hepsini uyguladığı halde, yine de düz bir karna sahip olamayanlar, kilolarını sabit tutmak için günde kaç kalori alacaklarını öğrenmeleri gerekiyor.
Bunu’da biraz uğraşıp deneme yoluyla öğrenebilirsiniz. Ayrıca tükettiğiniz toplam kaloriyi, kaç gram protein, karbonhidrat ve yağı tükettiğinizide belirleyip yazmalısınız.

Kiloyu sabit tutmak için alınması gereken günlük kalori miktarı bulunduktan sonra alınan kalori miktarının 200 kalori kadar azaltılması gerekiyor. Hedef yiyebildiğiniz kadar yiyip yine’de yağ yakmaya devam etmek ama bu arada da kas kaybına uğramamaktır.



Olabildiğince az yemeyi hedeflerseniz ve elde edeceğiniz tek şey metabolizmanızı yavaşlatmak ve kas dokusundan kaybetmek olacaktır. İlk hafta sonra verdiğiniz, kilodan çok, vücutta birikmiş su olacaktır. Esas ondan sonra kilo vermeye başlarsınız. www.kadincazayiflama.com

Haftanın 6 günü bu program uygulanıp, haftada bir gün istenilen bir besinden bir porsiyon tüketilebilir. Ancak burada önemli olan şey abartmamaktır. Çünkü abartmanız halinde kan şekeri seviyesi tekrar yükselebilir. Buda yağ yakmanızı durdurur.

Haftada 2-3 kez yapılacak 35 dakikalık bir saate’de çıkılabilir. Ağırlık çalışması hem vücuttaki kas kütlesini, hem de metabolizma hızını arttırır. Çünkü kas yağdan daha çok kalori yakar. Bu şekilde günde fazladan 30 ila 50 kalori yakabilirsiniz.

Ağırlık çalışmasına karın egzersizlerini de dahil etmelisiniz. Böylece bir yandan vücudunuzdaki yağ miktarını azaltırken, diğer yandan da karnınızı sıkılaştırmış olursunuz.

Haftada 3 ila 5 gün, 30-40 dakikalık orta yoğunlukta kardiyo egzersizleri yürüyüş, koşu, yüzme, bisiklet gibi yapılması da önerilenler arasında. Başlangıç seviyesindekiler, egzersizin yoğunluğunu kademeli olarak arttırmalılar.

Eğer zaten belli bir seviyedeyseniz haftanın iki günü daha yoğun program uygulayabilirsiniz. Bunu düzenli uygular, yediklerinize dikkat eder ve bu rutini her 3-4 haftada bir değiştirirseniz. Düz bir karna sahip olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder