14 Mayıs 2010 Cuma

Düz Bir Karın İçin Eğzersizler

Düz Bir Karın İçin Eğzersizler


Son zamanların en büyük sorunlarından bir tanesi de fazla kilolar. Özellikle göbekte biriken yağlar hem kadın hem erkek için rahatsız edici bir etken oluyor.

Sıkı bir vücut için yapılması gerekenler, düz bir karına nasıl sahip olunur, düz bir karın için ne yapmalı,

Sizde düz bir karın için egzersiler ve önerilere kulak verin.

Yiyecekler: Çilek, vişne, kiraz gibi meyveler ve nohut,fasulye,mercimek gibi bakliyatlar yiyebileceğiniz en iyi besinlerdir. Böğürtlen, kuru kayısı, fasulye kış meyvelerinin taze olarak sıkılıp sularını içmek kilo vermede en etkili yöntemlerden bir tanesi. Bu yiyecekleri tükettiğinizde tokluk hissi yaratıyor ve böylece daha rahat kilo veriyorsunuz. Günde 25 ile 35 gr tüketmek yararınıza olacaktır. Hiç yememek ise doğru değildir.

İçecekler: Soğuk su diğer içeceklerden çok daha iyi. Doygunluk hissi verdiği için fazla yemenize de engel olur. Adet döneminizi rahat atlatmanıza yardımcı olur. Buzlu su içtiğinizde vücudunuz ısınmak için ekstra enerji harcayacaktır. Bu ayrıntıyı da aklınızın bir kenarına yazın. Ve mümkün olduğu kadar alkollü içeceklerden uzak durun. Alkol kandaki kortisol seviyesini yükselterek göbek çevresinde yağlanmaya neden olur.

Vitaminler: Kalsiyum kemikleriniz için mükemmel bir koruyucu kalkan oluşturur.Omurgada çatlaklara neden olan osteoporozu engeller. Bu sistemin çökmesi göbeğin çıkmasına neden olur. 50 li yaşlardaysanız yada geçtiyseniz günde bin beş yüz mg kalsiyum almanız gerekir. 50 li yaşların altındaysanız bin mg yeterli olacaktır. Bel çevrenizi inceltmek ve göbeğinizden kurtulmak için zayıflama ilaçları kullanmayın. Bu ilaçlar doğru beslenme ve egzersiz olmadan hiçbir işe yaramayacaklardır.

Jimnastik hareketleri: Yer çekimi nedeniyle vucüdunuzun üst kısmı alt kısmından daha ağırdır. Bunun için uygun bir jimnastik aleti ile bir çok zor hareketi yapıp istediğiniz düz bir karına kavuşabilirsiniz.

Bisiklet sürmek: Bel çevrenizi inceltmek için en iyi sporlar kendi başınıza oynadığınız tenis, raket oyunları, kickbox ve yüzmedir. Bunun yanında yapacağınız herhangi bir egzersiz hareketide işinize yarayacaktır. Bisiklete binmek ise hiçbir işe yaramayacaktır. Bisiklet basenlere iyi gelir ve bel, karın kaslarıyla alakası yoktur.

Ev aletleri: Evde yapacağınız egzersizlerden bir taneside egzersiz topuyla yapılan hareketlerdir. Eğer sırt ağrınız varsa bu toptan uzak durun.

Alışkanlıklar: Yapacağınız en iyi alışkanlık dik yürümek ve dik oturmak olacaktır.Koyvermiş gibi yürümek göbeğinizin çıkmasına neden olacaktır.Oturduğunuz yerden karnınızı içeri çekip bırakmanız da belinizin incelmesine yardımcı olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder