16 Nisan 2010 Cuma

Bel, Kalça, Göbek, Basen Eritmek Bölgesel Zayıflama Egzersizleri

Bel, Kalça, Göbek, Basen Eritmek Bölgesel Zayıflama Egzersizleri


Belini inceltmek isteyenler, göbek eritmek isteyenler, kalça şekillendirmek isteyenler, basenlerinden kurtulmak isteyenler için bazı egzersizlerle başarıya ulaşmak mümkün. Egzersizleri düzenli bir şekilde yaparak faydalı bir sonuca ulaşmak mümkün.


Herkesin liposuction yaptıracak hali yok. En zorlu bölgelerde incelme sağlamak için birkaç küçük egzersiz hareketi yaptık mı tamamdır!

1- EĞİLİP - KALKIN
Bacak içi kaslarınızı sıkılaştıran ve sarkmasını önleyen bu hareketi yaparken bacaklarınızı iki yana açıp, 15 defa, oturur gibi, aşağı eğilip kalkın.




2- SAĞA - SOLA OYNATIN
Ayakta dururken tek bacağınızı biraz ileri doğru açın ve yapabildiğiniz kadar sağa sola oynatın. 15 kez tekrarlayıp diğer bacağa geçin.

3- MAKASLAYIN
Yere dirseklerinizin üzerinde duracak şekilde uzanın. Bacaklarınızı yana açarak sırayla üste ve alta getirin makas gibi, 20 kez tekrarlayın.

1- BACAĞINIZI HAVAYA KALDIRIN
Kalçalarınızı çalıştıran bu hareket için bacaklarınızı sırayla havaya kaldırıp indirin. Her bir bacak için 15 kez.

2- HAVAYA DOĞRU İTİN
Oldukça etkili olan bu egzersizde şekildeki gibi durun ve her iki bacağınızı da sırayla 15 kez havaya kaldırıp indirin.

3- YERDEN TEMASI KESİN
Sırtüstü uzanıkken bacaklarınızı dizlerinizden bükün ve poponuzu 15 kez havaya kaldırıp indirin.

1- SIMSIKI GÖĞÜSLER İÇİN ŞINAV
Kollarınızın üzerinde durarak aşağı eğilip kalkın. Yerle temas etmemeye çalışın ve yapabildiğiniz kadar yapın.

2- KOLLARINIZI YUVARLAYIN
Yatarken kollarınızı iki yana açın ve ellerinizi yumruk yapın. Kollarınızı havaya kaldırıp 15 kez daire çizin.

3- ELLERİNİZİ BİRBİRİNE BASTIRIN
Göğüsler için son harekette, ellerinizi ortada birleştirin, tüm gücünüzle birbirine bastırın. 20 kez yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder